Een maand voor vertrek - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu Een maand voor vertrek - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu

Een maand voor vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Januari 2009 | Nederland, Barendrecht

Nog een maand voor vertrek naar Curacao. Om precies te zijn op vrijdag 6 februari 2009 om 8.20 vertrekt vlucht OR 361 vanaf Schiphol om mij te brengen naar het grootste avontuur van mijn leven tot nu toe.

Toch is er die tweestrijd in je hoofd. Meestal sta ik te popelen om te gaan en vertrek ik het liefst dezelfde dag nog maar de laatste tijd als ik in mijn bed ligt is het opeens zo echt allemaal en komt er een gevoel naar boven die je het best kan om schrijven als angst. Neem laatst opeens bedacht ik mij dat mijn lui lekker levend voorbij is. Dan is het niet meer thuiskomen en zo kunnen aanschuiven voor het eten of ik heb daar geen zin in "Ach mam wil jij het even doen?". Gelukkig is er één troost het is maar voor 5 maanden en daarna mag ik terug naar mij lui lekker leven en de studie.

20 weken wat is dat nou. Ik heb er langer naar uitgekeken dan dat ik daadwerkelijk daar ben. Nu begin ik mij af te vragen wat of wie ik als eerst zo gaan missen en na hoeveel tijd dat dan is . Ik denk persoonlijk het hele gebeuren van de korfbal als eerst ondanks dat het soms mijn neus uitkomt. Natuurlijk ook mijn moeder en de rest van de familie. Korfbal en familie zijn dan ook de twee dingen die al het langst in mijn leven zijn dus lijkt mij het logischst. Of zou het iets zijn wat ik van tevoren nooit had verwacht te gaan missen zoals drop ofzo. Ik ben benieuwd en de tijd zal het leren. Ik zal jullie ervan op te hoogte houden.

Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste Blog word vanuit Nederland tenzij er iets bijzonders gebeurd dan horen jullie dat gelijk. Dus ik zou zeggen tot in Dushi Korsou.

  • 17 Januari 2009 - 15:02

    Roxanne Smit:

    heey nicole,

    jaja bijna weg, ga je toch wel missen hoor hahah.

    kusss

  • 19 Januari 2009 - 17:14

    Simone Stolk:

    Heey meis,

    Ik wens je super veel succes, plezier en een leuke tijd in Curacao:p.
    Ik zal proberen je te mailen als ik in Mallorca ben en je leuke verhalen lezen als ik me verveel haha:p....

    Groetjes en xxx Siem

  • 30 Januari 2009 - 13:40

    Celinde Broekman:

    Hai lieve Nicole
    Het is spannend, nog paar daagjes,,
    Ik snap dat je soms die angst voelt.. Is ook wel moeilijk om "zomaar even" alles achter te laten voor 5 maanden.. Maar wél voor dé kans van je leven.

    Maak er wat van en laat me van je horen.
    Ik ga je volgen (proberen dan haha)

    Liefs, xxx Celinde

  • 05 Februari 2009 - 09:08

    Simone:

    Heey meis,

    Morgen is het spannende moment aangebroken....
    Ik wens je super veel succes en plezier in Curacao en maak er wat moois van.

    Ik zal je site cker bijhouden, want mijn avontuur begint pas 4 april haha nog ff wachten dus...

    Ik hoor snel van je op Curacao....

    Groetjes en xxx Siem

  • 05 Februari 2009 - 17:05

    Judith:

    heee nicoleee!!
    kga je missen, korfbalmaat:)
    byebyeee xxxx

  • 06 Februari 2009 - 09:23

    Milene:

    Mama zal je volgen hier en ga oma ook uitleggen hoe het werk dus genieten maar van die zon.
    liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 37653

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 13 Juni 2016

Costa Rica & USA Adventure

30 Augustus 2010 - 28 Maart 2011

Backpacktrip

06 Februari 2009 - 27 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: