Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu

Curacao

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen!

Gister eindelijk om 12.30 uur nederlandse tijd vertrokken vanaf schiphol naar Curacao. Ik kan je zeggen ik zou 12 uur in een vliegtuig niet aanraden. Toch complementen aan Arkefly het cabine personeel was heel aardig. Het was geen vlekkeloze vlucht. We hebben zeker45 minuten turbelentie gehad en dat niet fijn midden op de oceaan.

Na lang vliegen en een tussenlanding op Aruba was ik eindelijk in Curacao. Het was inmiddels 19.00 uur plaatselijke tijd (1.00 uur NL). We werden naar de accomodatie gereden en toen konden we inchecken. Het viel wel al weer duurder uit dan gedacht dus dat is wel jammer. Ik zat er ook al aardig door heen. Ik werd naar mijn kamer gebracht en wou het liefst gelijk mijn bed in. Maar het was toch wel een shock. Ik had mij mijn kamer heel anders voorgesteld. Daarom viel het tegen maar inmiddels ben ik er al een beetje aan gewend.

Ik ben om een uur of 21.30 plaatselijke tijd in slaap gevallen. Tot 3 uur want toen kwamen er wat mede stagaires thuis en het is nogal gehoorig en ik schrok zelf om 5 uur nog een keer wakker omdat het al veel later aan voelde. Toen hoorde ik het echt gieten. Het is inmiddels wel wat beter weer. Ik ben net in Punda geweest maar ik ben nog steeds moe.

Ik hoorde net van mijn moeder dat Vitesse 3 weer gewonnen heeft. Zeer goed, nu op naar het kampioenschap. Ik zal jullie blijven volgen.

xxx,
Nicole

  • 07 Februari 2009 - 23:06

    Simone:

    Heey Nicole,

    Ben blij dat je goed en heel bent aangekomen op je stageplek in Curacao:P.
    Ja 12 uur vliegen is niks bij 3,5 uur naar Turkijke hé haha:p...

    Geniet er van verder en ik ben benieuwd naar je volgende verhalen:p...

    Groetjes en xxx Simone

  • 08 Februari 2009 - 10:45

    Celinde Broekman:

    En ik ga jou blijven volgen:P
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen.
    Je moeheid zal wel weggaan.
    Houd vol meissie!
    Liefs xx Celinde

  • 08 Februari 2009 - 10:52

    Oma:

    ik volg deze pagina
    alles tiep ik het met
    een vinger veel liefs
    oma

  • 08 Februari 2009 - 12:41

    Familie Willemsteijn:

    Hoi Nicole,

    Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Wat gaat de tijd toch snel, ik had geen idee dat je al vertrokken was.

    Geniet maar van deze tijd.
    Groetjes, Familie Willemsteijn (Vitesse)

  • 08 Februari 2009 - 13:39

    Rachel:

    Blij dat je goed en heel aangekomen bent. Ik hoop dat alles snel een beetje went en Have a Great time daar meis !

    Ik blijf je volgens , ook als ik in de USA zit

    xOxOx Rach

  • 08 Februari 2009 - 20:03

    Matthijs:

    Hej Nicole,

    heel veel plezier daar en geniet van de omgeving, het weer en de ervaring.
    groetjes Matthijs K

  • 12 Februari 2009 - 06:49

    Michiel Ten Hove:

    Hi Nicole,

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen :)
    Het is verder altijd even wennen aan een nieuwe omgeving, maar eenmaal gewend wordt het tijd om te genieten!
    Dus veel plezier en op naar het lekkere weer..

    Greetz,

    Michiel

  • 12 Februari 2009 - 06:52

    Michiel Ten Hove:

    Hi Nicole,

    Waar blijven trouwens de foto's ...:)

    Greetz,

    Michiel

  • 12 Februari 2009 - 08:21

    Roxanne:

    Heey meid,

    hoe is het daar? nog naar je zin?

    Ik had even een vraagje hoe heb je dat gedaan via studielink dat inschrijven heb je daar gezegt dat je je diploma heb gehaald? en zo ja welke datum?

    kusss heel veel plezier daar:) doe joyce de groeten als je der ziet

  • 13 Februari 2009 - 13:30

    Opa:

    veel succes en jammer dat je misselijk was we volgen je op deze site groetjes veel liefs opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 37616

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 13 Juni 2016

Costa Rica & USA Adventure

30 Augustus 2010 - 28 Maart 2011

Backpacktrip

06 Februari 2009 - 27 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: