Alles gaat voorbij - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu Alles gaat voorbij - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu

Alles gaat voorbij

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

26 Mei 2009 | Nederland, Barendrecht

Hey dushies!

Allereerst bedankt voor alle steun in moeilijke dagen.

Helaas is mijn opa op dinsdag 12 mei 2009 overleden. Mijn opa laat veel achter; verdriet, leegte, levenslessen en veel mooie herinneringen. Verdriet en leegte zullen langzaam vervagen al zullen ze soms even terugkeren. De levenslessen en de herinneringen zal ik koesteren en voor altijd bij mij dragen. Ik zal nog vaak terug denken aan de flauwe grapjes en de leuke vakanties zoals Gran Canaria en Center Parcs met de kerst. Wat de levenslessen betreft is het simpel. Zorg goed voor jezelf, haal je diploma en verdien je eigen geld. Het allerbelangrijkst is gelukkig worden. Als ik er even doorheen zit zal ik terug denken aan u levenslessen.

Bedankt voor alles opa. Bedankt dat je er altijd voor ons was.


Na deze zware periode ga ik mijn stage weer oppikken. Ik moet tenslotte mijn diploma halen. Ik moet 7 weken stagelopen en ik heb besloten dat te doen in Curaçao. Dus ja ik ga terug. Ik had het daar zo naar mijn zin. Ik heb geen zin om hier in het koude Nederland een nieuwe stage te beginnen. Ik ben dus druk bezig geweest om mijn terugkeer te regelen. Aanvankelijk wou ik op maandag 25 mei vliegen alleen was dat te kort dag om te regelen daarom is mijn reisdag nu woensdag 27 mei. Dit betekent dat ik 6 uur langer jarig ben. Het word een 21ste verjaardag om nooit te vergeten. Tenminste als Wereldstage op tijd mijn geld binnen heeft zodat ze het nog kunnen regelen.

Na deze stormachtige nacht in Nederland verheug ik mij heel erg op Curaçao. Even rust, even een rotperiode achter mij laten en nog even genieten van mijn vrije leventje op Curaçao.

xxx,
Nicole

  • 26 Mei 2009 - 10:57

    Simone:

    Heey Nicole,

    Gecondoleerd met het verlies van je opa. Gelukkig dat je afscheid van hem hebt kunnen nemen in Nederland en steun kon krijgen bij je familie. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies en succes nog verder met je 7 weken stage op Curacao.

    Groetjes en xxx Siem

  • 26 Mei 2009 - 18:10

    Mandy:

    Hey !

    Alsnog gecondoleerd!

    Ik moet zeggen dat ik het ontzettend knap van je vind dat je gewoon weer de draad oppakt en weer terug gaat naar Curacao. Waarschijnlijk zie ik je daar nog wel dan, ik ben eind juni weer terug!

    Heel veel succes met je laatste 7 weken!

    Kus, Mandy

  • 26 Mei 2009 - 23:47

    Rachel:

    Hey meissie,

    Gecondoleerd met het verlies van je opa. Het ding waar je het meeste voor vreeste is dan toch gebeurd.

    Ik vind het sterk van je , dat je toch terug gaat naar Curacao om je stage af te maken en lekker te genieten van het eiland. Als we met zijn allen terug zijn , gaan we gauw weer wat leuks doen met zijn allen !

    xOxOx Rach


  • 27 Mei 2009 - 05:55

    Mama:

    je zit nu nog net niet in het vliegtuig maar als je dit leest zit je weer op curacao ik zou zeggen maak er nog wat van die laatste weekjes voor dat je het weet moet ik je al weer komen halen.
    We zullen je missen.
    xxxxxx

  • 27 Mei 2009 - 05:56

    Mama:

    nog vergeten fijne verjaardag en hoe was het nu om 6 uur langer jarig te zijn
    xxxx

  • 27 Mei 2009 - 08:45

    Astrid Van Eijk:

    Hoi wat heb je dat mooi verwoord van je opa. Veel sterkte, maar vooral ook veel plezier op curacao en van harte gefeliciteerd met je 21e! groeten van ons

  • 30 Mei 2009 - 17:15

    Celin:

    Soms kan ik alle verhalen niet echt volgen. Maar deze wel!
    Gecondoleerd. Gelukkig heb je afscheid kunnen nemen. Dat is het belangrijkst.
    Meis, veel sterkte met het verwerken en succes nog op Cura!
    Liefs, celinde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 37628

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 13 Juni 2016

Costa Rica & USA Adventure

30 Augustus 2010 - 28 Maart 2011

Backpacktrip

06 Februari 2009 - 27 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: