(tijdelijk) terug in Nederland - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu (tijdelijk) terug in Nederland - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu

(tijdelijk) terug in Nederland

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 Mei 2009 | Nederland, Barendrecht

Hey Dushies!

Zoals de titel al verraad ben ik terug in Nederland maar mijn week begon gewoon nog in Curaçao. Het was de 13e week dus misschien brengt 13 dan toch ongeluk. Ik was gebleven bij de zaterdag. Dit was mijn eerste vrije dag in 11 dagen. Het was een leuke dag. Ik mocht nog steeds niet zwemmen of zonnen dus strand of zwembad was uitgesloten. Ik heb eerst lekker lang geslapen en daarna mijn vorige blog geschreven wat ook aardig wat tijd in beslag nam omdat het van twee weken was. Toen was het tijd voor wat shoppen. Samen met Katinka naar Saliña gegaan. Ik heb eindelijk een springtouw gekocht om weer aan mijn conditie te gaan werken. Na het shoppen nog even Softball gekeken bij Suvek. Dat is om de hoek van het Lidohotel. Daarna was het al weer etenstijd en dat was deze avond extra gezellig want we gingen met het hele hotel Barbecueën. Daarna bleef iedereen lekker hangen is het redelijk laat geworden. Ik ben netje om 0.30 uur gaan slapen want ik moest de volgende dag weer werken.

Dat brengt ons bij de zondag. Ik had mijn verslapen want ik was mijn wekker vergeten te zetten. Gelukkig schrok ik nog op tijd wakker want anders had ik de Royal Resort presentatie gemist en dan had ik dus op de laatste dag alleen bijna mijn perfecte reeks verziekt. Echter alles ging goed en ik was nog op tijd. Het werd een gewone saaie zondag. Na het werk gelijk door naar de Happy hours van Mambo en Wet ’n Wild. Een heerlijke avond gehad. Lekker in de buitenlucht feesten.

Maandag ik had weer een vrije dag dus dat betekent uitslapen. Vandaag was het anders ik werd helaas wakker gebeld door mijn moeder. Ze had slecht nieuws. Ik moest zo snel mogelijk naar Nederland komen want het gaat slecht met mijn opa. De doktoren gaven hem nog een paar dagen. Ik ben mijn bed uitgesprongen en aan het regelen geslagen. Mensen bellen en koffer inpakken. De koffer inpakken was nog een grote uitdaging want na 3 maanden alles weer in je koffer krijgen lukt niet heel goed. Ik had ook nog haast want ik moet over een uur inchecken op het vliegveld. Koffers en tassen in de auto, snel afscheid genomen van een paar huisgenoten en op naar de luchthaven. Ik was er om 13.30 uur maar er was geen incheck balie voor Arke. Ik weer bellen bleek ik pas om 17.00 uur in te hoeven checken. Ik had verkeerde tijden door gekregen. Ik heb dus nog een paar uur moeten wachten. Om 21.00 uur vertrok het vliegtuig van Hato. Ik vol ongeloof dat ik op weg naar huis was. Het drong echt niet tot mijn door.

Op dinsdag kwam ik na een vlucht van 9.30 uur aan in Amsterdam om 12.30 uur. Toen was het door de controles heen en op de koffers wachten. Daarna zo snel mogelijk naar de uitgangen waar mijn moeder stond te wachten met ballon zoals ik wou. Vanaf Schiphol gelijk door gereden naar mijn opa. Hij ligt gewoon thuis gelukkig. Het was wel emotioneel weer zien. Toen was het al weer etenstijd en ik heb eindelijk weer herlijk Kapsalon op. Daarna natuurlijk even naar de korfbal geweest. Ik heb het zo gemist.

Woensdag kon ik echt mijn bed niet uitkomen. Nog last van de jetlag want dan is het hier 11.00 uur maar op Curaçao nog maar 05.00 uur. Het was eerst tijd voor een warme douche. Heerlijk alleen als je de douche uitkom is het zo koud. Natuurlijk weer naar mijn opa en oma geweest en met mijn beste vriendinnetje gepraat.

Donderdag weer naar opa en oma toe. Er was nu ook mijn oudtante Marja en nichtje Ellen. Ik was blij dat ik hun ook weer kon zien. Daarna nog even naar het dorp geweest en ’s avond weer is een prakje op. ’s Avonds weer lekker mee getraind. Tot mijn verbazing heb ik de hele training volgehouden.

Vrijdag was het weer naar opa en oma toe. Ik op dit moment niet echt veel te doen in Nederland dat is wel vervelend maar ik ben blij dat ik mijn opa nog gezien en gesproken heb. De rest van dagen zullen er wel hetzelfde uitzien dus ik schrijf wel weer een nieuw blog als er weer iets bijzonders gebeurd is of staat te gebeuren.

Even ter info: Ik zit nu een week hier en ik wil echt heel graag terug naar Curaçao. Wat een leventje had ik daar. Ik ben 5 kilo aangekomen dus medestagiaires pas op. Het is echt waar je komt echt aan op Curaçao. Ik hoop begin juni weer voet op Curaçao te zetten dus ze zijn nog niet van mij af. Eerst moet ik hier alles achter mij laten en regelen.

Bedankt voor alle steun!

Ayo,
Nicole

  • 11 Mei 2009 - 16:00

    Moeder Van Mandy:

    dat zal een schrik voor je geweest zijn!!!hoop dingen regelen om naar nederland te kunnen....en het weerzien...geniet nog ff van de tijd met je opa...en daarna nog veel succes met de rest van je stage!
    groetjes

  • 12 Mei 2009 - 11:04

    Simone:

    Heey Nicole,

    Zoals ik op me hyves had gelezen moest je terug in vervelende situatie.
    Aan andere kant ook wel ff fijn om weer terug te zijn denk ik. Weer iedereen zien en je korfbalgenootjes;).
    Wens je iig veel sterkte met je opa en veel succes als je weer terug gaat naar Curacao!!:).

    Groetjes en xxx Siem

  • 13 Mei 2009 - 08:41

    Fa:

    hay meis,

    wat vervelend zeg... maar wel heel fijn dat je zo snel terug kon komen naar Nederland... en fijn dat je je opa nog even kan zien enzo.... jammer dat je weer terug moet;)... hahaha ... wel heel fijn dat je het super naar je zin hebt....
    meis geniet er nog van als je weer op curacao bent en sterkte.....

    heel veel liefs mij (K)(K)(K)

  • 14 Mei 2009 - 22:43

    Roxanne:

    heey schat heel veel sterkte kusss ik mis je wel hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 37639

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 13 Juni 2016

Costa Rica & USA Adventure

30 Augustus 2010 - 28 Maart 2011

Backpacktrip

06 Februari 2009 - 27 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: