Wat een leven! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu Wat een leven! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu

Wat een leven!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Hey Dushies!

Eindelijk weer een bericht uit heerlijk Curacao. Allereerst wil ik even zeggen dat ik het helemaal naar mijn zin heb hier. De nieuwe stage bij de Pelican is geweldig (meer informatie www.pelicanboattrips.com)en ik ben ook weer helemaal beter.

Stand van zaken tot nu toe;
- Ik mis het meest mijn warme douche.
- Eerste bekende die ik tegen ben gekomen is Meneer van Schaik (calvijn).
- Eerste "Bn'ers" zijn Jarno en Kristel (oftewel de boeren) uit het tv programma Het Blok.

Wat is er allemaal gebeurd?
Na dat ik beter was moest ik een nieuwe stage regelen. Wereldstage kwam met The Pelican van Sea Aquarium aan. Toen heb ik gebeld, ben dezelfde dag langsgegaan en niet meer weggegaan.
Het is een hele leuke stage. Ik zit in de shop voor reserveringen en om informatie te geven. Als er een boottrip is ga ik mee en als de cruiseboten er zijn verwelkom ik de gasten op het strand bij mambo en wijs hun de stoelen.

Buiten de wisseling van stage was het afgelopen weekend natuurlijk Carnaval hier. Echt super leuk! Ik ben zondag de hele dag naar de Grote parade geweest en daarna gelijk door naar Wet 'n Wild. Dat was een lange, vermoeide maar leuke dag. Ook ben ik dinsdagavond naar de Afscheidsparade geweest. Dit was extra leuk omdat ik met mijn bazen Jaro & Grace mee mocht. Dus ik heb echt tussen de lokale bevolking carnaval gevierd met daarna als afsluiting vuurwerk.

Een ander hoogtepunt deze week was vrijdagavond. Toen was de Amstel Bright Welkomstparty voor alle stagiaires. Echt een top avond gehad! Iedereen ging helemaal uit zijn dak.

Vandaag (zaterdag) ben ik dan eindelijk naar het strand geweest. Dus ik ben nu lekker rood want smeren tegen die zon hier help niet. Rood word je toch wel. Gelukkig word het bij mij daarna bruin.

Vanaf morgen weer lekker naar mijn stage. Deze week ben ik dinsdag en zaterdag vrij dus misschien spreek ik jullie dan wel op msn.

Korfbal:
Iedereen van 3e goed gedaan! 18-12 klinkt als een goede wedstrijd. Volgende week Juliana dat word een lastige maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik ga van de week maar alvast een champagnefles halen want Kampioen worden we wel!

xxx,
Een wat rode Nicole

  • 01 Maart 2009 - 00:38

    Celinde:

    Nicole, Wat !!!TE GEAK!!! om dit berichtje te lezen..!!!
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt op je nieuwe stage! Hoe komt de swich? Doordat je ziek was? Of (toch) niet jouw ding?
    Nou meis,, have nog maar heen veel fun, zou ik zeggen. Wat gaat de tijd snel he, je zit er nu alweer 3 weken ofzo..!?

    Voor Siem, Rox en mij (en de rest) gaat de tijd nu ook (eindelijk) tikken... Nog 35 daagjes.
    Tjah, dan zit jij alweer een maand verder. Das wel vreemd.
    Ik vind het leuk om je berichtjes te lezen. Je schrijft met veel enthusiasme.

    Hoe zijn de mensen daar?
    En hoe was de carnaval?

    Lieve meis, Houd vol. Maak plezier en ik zie je foto's met plezier te gemoed (ookal moet ik wachten tot september :P:P).

    Take care!
    Liefs, xx Celinde

  • 01 Maart 2009 - 10:48

    Simone:

    Heey Nicol,

    Super om te horen dat je het naar je zin hebt op je nieuwe stage bij the pelician:):).
    Zal wel geweldig zijn geweest de carneval daar haha:P:p.
    Ik zelf hou helemaal niet van carneval haha:P, maar zo te horen was dat wel super leuk:).
    Jammer dat je geen warme douche hebt,
    maar hou vol;)...

    Ik ga straks lkkr genieten van me vakantie in Egypte:p. Zal ik ook wel lkkr verbranden:s

    Veel plezier/succes op the pelician;);)...
    En tot je volgende blog:)

    Groetjes en xxx Simone

  • 02 Maart 2009 - 09:52

    Mama:

    hoi nicole moet je de groetjes doen van de buurtjes die zijn nu en midweek naar de eemhof om sem zijn verjaardag te vieren en als ze terug zijn lezen ze alles wel weer.
    groetjes

  • 05 Maart 2009 - 17:55

    Petra Troost:

    He , hier even een berichtje vanuit dat koude holland en wel een berichtje van petra troost ( je weet wel van die vlaaienwinkel)Ik hoor zo nu en dan eens wat berichtjes van je moeder.
    Lijkt me helemaal te gek zeg die stage daar , fijn dat je het nu wel naar je zin hebt.
    Het is volgens mij wel leuk afwisselend werk en dan ook nog een lekker zonnetje .
    Nou veel werk plezier ,

    groetjes petra Troost

  • 06 Maart 2009 - 21:05

    Kim:

    eey nicole beter om te lezen dat je het naar je zin heb! en dat je beter bent! Veel plezier nog daar en blijf je blogs lezen;)!!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 37653

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 13 Juni 2016

Costa Rica & USA Adventure

30 Augustus 2010 - 28 Maart 2011

Backpacktrip

06 Februari 2009 - 27 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: