Caribbean Dream - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu Caribbean Dream - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu

Caribbean Dream

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi Dushies!

Kon ta bai?

Alles gaat hier goed. De eerste maand heb ik overleeft. Ik ben hier aan het genieten van het goede leven. Mensen hebben het altijd over de American Dream maar ik ben de Caribbean Dream aan het leven. Dat besef ik maar al te goed als ik op de Pelican(boot) zit en de zondersondergang zie, wind door mijn haren en langs de mooite plekken van eiland vaar. Of als ik een dag vrij heb en aan het zwembad of op het strand lig. De vrije dagen zijn hier net mini vakanties.

Natuurlijk heb ik deze week ook gewerkt bij de Pelican. De ene dag is leuker dan de ander. Afgelopen maandag hadden we een groep van Educatie (ook een afdeling van Sea Aquarium) die gingen snorkel op 3 plaatsen. Dus kon ik mooi even mee snorkelen. We zijn bij Fuik, Barbera beach en Tugboat geweest. Dinsdag was ik vrij en ben ik lekker verbrand aan het zwembad. Woensdag is een saaie dag. Ik heb de gasten voor de beachbreak naar hun stoelen gebracht en in de shop gezeten maar het was erg rustig. Op donderdag is de fishing trip dus dan kan ik altijd op de terugweg genieten van de zonsondergang. Dit zijn de momenten waarvoor je het doe. Vrijdag was de snorkeltrip weer en dit keer heb ik gesnorkeld met mijn eigen vinnen. Was wel wennen omdat ze toch anders zijn maar dat komt goed. Morgen (zondag) mag ik het promotie praatje houden voor de Pelican bij de Welkomstbijeenkomst van Royal Resort. Dat word wel spannend maar hopelijk komt het goed.

Stand van zaken:
- Ik mis mijn korfbalteam heel erg vooral nu het kampioenschap wel heel dichtbij komt.
- Deze week Jeroen van der Boom tegen het lijf gelopen.


Korfbal:
Vitesse 3 is lekker bezig nog één wedstrijd te gaan het kampioenschap is binnen. Misschien is het kampioenschap morgen al binnen als vlaardingen punten laat liggen tenminste. Ik ga er vanuit dat het sowieso feest word want de fles Champagne is nu echt gekocht. De foto op hyves is daar het bewijs voor. Heel goed gedaan teamgenootjes!

xxx
Nicole

  • 07 Maart 2009 - 18:09

    Roxanne:

    heey schat,

    ik ben erg blij dat het goed met je gaat:P

    maar ben je al bruin??

    kusss spreek je snel weer op msn en vergeet niet dat ik je mis:P

    kusss

  • 08 Maart 2009 - 15:42

    Michiel Ten Hove:

    Hi Nicole,

    Ik kan je feliciteren met ons kampioenschap!
    We hebben gewonnen met 18-13 van Juliana en daarmee zijn we dus kampioen.

    Bedankt voor je bijdrage daarin en nog veel plezier met je stage.

    Michiel

  • 08 Maart 2009 - 15:53

    Mama:

    Nu laat die kurk maar knallen daar op curacao je bent met je team kampioen geworden.
    groetjes

  • 08 Maart 2009 - 18:46

    Robert Golz:

    Ha die Nicole,

    leuk om te lezen dat je het echt naar je zin hebt! Ja tuurlijk mis je wel dingen van hier maar de ervaring die je daar op doet is toch wel heel erg meegenomen. Zoals je al gelezen zult hebben ben je al kampioen geworden omdat Vlaardingen verloren heeft.

    Geniet er van.

    Groetjes,

    Robert

  • 13 Maart 2009 - 11:33

    Simone Stolk:

    Heey Nicol,

    Goed om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt:P:).
    Je bent cker al wel lkkr bruin haha;).

    Zal uitkijken naar je volgende verhaaltje haha;).

    Groetjes en xxx Siem

  • 14 Maart 2009 - 20:42

    Corrie Righolt-Dam:

    Lees net je bericht op de site van Vitesse.
    Zo jij doet een leuke ervaring op.

    Mooi weer en hier de hele dag motregen!

    Geniet ervan.

    groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 37656

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 13 Juni 2016

Costa Rica & USA Adventure

30 Augustus 2010 - 28 Maart 2011

Backpacktrip

06 Februari 2009 - 27 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: