Zaalkorfbalkampioen in Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu Zaalkorfbalkampioen in Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu

Zaalkorfbalkampioen in Curacao

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon día Dushies!

Wat een week heb ik weer gehad. Ik moet nu toch echt beginnen met de korfbal. Dit stond deze week weer is centraal in mijn leven en dat terwijl ik op Curaçao zit, waar ze het spelletje helemaal niet kennen. Het begon allemaal op zaterdag en zondag toen bleek dat ik kampioen ben ik geworden. Verdriet en blijdschap volgde elkaar snel achter elkaar op. Na het besef dat ik aan de andere kant van de wereld zit en mijn kampioenschapfeest ging missen kwam het verdriet maar toen ik op zondag ook daadwerkelijk kampioen bleek te zijn kon ik niks anders meer dan blij zijn. Het is aan deze kant ook uitgebreid gevierd met happy hours, feestmaal en champagne. Toch bleef ik in mijn achterhoofd houden dat als ik het voorstel zou krijgen, er gaat nu een vliegtuig naar Nederland en dan kan je volgende week weer terug dan had ik het gedaan.

Dit was mijn weekend. Op maandag was ik vrij en zijn we met een klein groepje naar het strand Cas Aboa geweest. Dit strand ken je misschien wel uit de serie Bon Bini Beach want dat is daar opgenomen. Het was erg leuk want we hebben lekker gesnorkeld, op de rotsen geklommen en onderwater foto’s gemaakt.

De rest van de week heb ik vooral hard gewerkt. Gelukkig heb ik erg leuk werk en kan ik lekker op de boot genieten van de wind in mijn haren en de zon. De leukste werkdagen deze week waren toch echt donderdag en vrijdag. Donderdag was het hele eiland in rep en roer. Dit was de dag dat het homo cruiseschip aanlegde bij de Megapier. Iedereen kon er niet over uitgepraat raken. Echt lachen!
Vrijdag was ook een erg leuke dag. Tot twee keer toe kunnen snorkelen. Eerst ’s ochtend met een groep duikers die eerder klaar waren en daarna met onze wekelijkse snorkeltrip naar de Tugboat. Heerlijk dagje gehad!

Vandaag is het weer zaterdag en weet ik dat mijn teamgenoten gaan feesten. Net als de rest van Vitesse want er is een Apres Ski feest vanavond. Hopelijk komen er nog wat meer kampioenen bij dan word het vast gezellig. Ik zou zeggen drink er één op mij!

Binnenkort begint het veldseizoen weer en mogen jullie naar buiten in die kou van Nederland. Dan zal ik nog aan jullie denken bij een temperatuurtje van ronde de 30 graden. Ik blijf natuurlijk alles volgen en als ik terug ben wil ik weer zo snel mogelijk een balletje gooien want dat begin ik nu toch echt te missen.

xxx,
Nicole

  • 14 Maart 2009 - 22:12

    Kimberly De Pater:

    Heey nicole. Qua weer ben ik ook echt wel jaloers op jou;) Al wordt et weer wel weer beter hier;) Gelukkig heb je het daar naar je zin op je nieuwe plekje:) Je verhalen zijn ook erg leuk om te lezen:)

    En met je sporten komt het wel weer goed. Misschien kan je het daar introduceren:P Ga je voor het nationale team van curacao spelen:P Weet je zeker dat je in de selectie zit.

    Ik kijk al uit naar je volgende verhaal.

    xxx en groetjes,

    Kim

  • 15 Maart 2009 - 13:30

    Simone:

    Heeey Nicol,

    Zo te zien heb je lkkr weer in Curacao:P:p.
    Helaas heb je je kampioenschap moeten missen, maar van harte gefeliciteerd daarmee;);).
    Je verhaal was weer leuk dus, ben benieuwd weer naar je volgende verhaal.

    Groetjes en xxx Simone

  • 15 Maart 2009 - 17:12

    Mama:

    hoi nicole
    het was een spannend weekend met mooie resultaten op de korfbal dan wel te verstaan. Het was het dagje wel eerst wakker gebeld dan met de g-spelers op stap en dan 3, 2 en 1 kijken en daarna apre ski al met al een lange dag. Nu geniet lekker van alles daar en het mooie weer en voor je het weet kan je weer een balletje gooien hoor.
    xxx mama

  • 17 Maart 2009 - 10:25

    Faatjuh:

    hay collie,

    lief dat je me verjaardag hebt onthouden... ik heb op hyves staan hoe disney was, maar volgens mij kan niks tippen aan curacao.....

    have fun!!!

    liefs mij

  • 22 Maart 2009 - 11:02

    Oma:

    hai.moppie
    ik heb je kaart gehad
    ook hoor en lees ik alles ik mis je en de foto.s.hangen op de koel
    kast ik ben heel trots op je geniet er van we houden van je heel veel
    dikke pakkert en veel xxxxxxxxxxx oma

  • 23 Maart 2009 - 17:48

    Judith:

    heee meisskee
    Geloof me, je mist het nederlandse weertje niet, kheb net AGAIN een bui op mn kop gehad en tis zooooo koud:O
    kmisjeeee(L)

  • 25 Maart 2009 - 20:29

    Mama:

    hoi we hadden vandaag een stukje natuur voor de deur er lag al een dooie duif maar vanmiddag zat daar ineens een havik die duif kaal te plukken heb nog geprobeert foto te maken maar ja door glas met flitser wordt erg lastig maar wel een mooi gezicht zo vlak voor de deur.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 37659

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 13 Juni 2016

Costa Rica & USA Adventure

30 Augustus 2010 - 28 Maart 2011

Backpacktrip

06 Februari 2009 - 27 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: