Meer dan 50 uur later - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu Meer dan 50 uur later - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Wilt - WaarBenJij.nu

Meer dan 50 uur later

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve Dushies!

Het was weer een enerverende week. Ik heb nog nooit zoveel gewerkt in mijn leven. Om precies te zijn 52 uur in 5 dagen. Ik heb dus lange dagen gemaakt deze week maar ik begon mijn week met vrij.

Zaterdag was mijn vrije dag. Jammer genoeg was het een beetje bewolkt. Toch zijn we nog even naar het strand geweest. We hebben een paar uur bij Playa Daai Booi Baai gelegen. Om een uur of 4 nog een typische zaterdag snack genomen namelijk een broodje frikadel speciaal. HEERLIJK! Om een uur of 6 richting huis waar we pannenkoeken hebben gebakken. De dag is afgesloten met een Girl night bij het zwembad want de jongens waren een weekend naar Aruba met z’n alle.

Zondag begon weer met de Royal Resort presentatie en de Hot Dog welkomst party alleen deze zondag hadden we een privé verjaardagsfeest. Van 17.00 tot 20.00 rond gevaren naar onder andere het Spaanse Water waar je de mega huize van het eiland vind. We werden flink rond gecommandeerd maar de fooi was ook flink dus dat maakt iets goed.

Maandag was ik weer vrij. Ik heb dus lekker uitgeslapen, boodschappen gedaan en een beetje gemsnt met thuis. Voor de rest lekker helemaal niks gedaan.

Dinsdag had ik ’s ochtend een Beachbreak van de cruiseschepen en vandaag waren het allemaal Engelsen. Ik kreeg zelf een compliment voor mijn Engels en dat van een Engelse. Dus ik beschouw dit als een heel groot compliment die ik graag in ontvangst neem. Om 15.30 uur moest ik even matroos spelen bij het Royal Resort boottripje. Om 16.30 waren we terug en om 17.00 uur hadden we de Wine Tasting Cruise weer tot 19.00 uur. Dit was een leuke dag lekker druk dus dan gaat de tijd snel.

Woensdag was de langste werkdag van allemaal. Ik was om 7.30 op mijn werk en ging om 21.00 uur weer naar huis. ’s Ochtends waren er weer beachbreaks van de cruiseschepen daarna tot 17.00 uur in de shop gezeten. Voor lunch trouwens een Kabeljauw pizza op voor het eerst in mijn leven, was best lekker. Om 17.00 uur was de boot gehuurd door het Marriot Hotel die serveerde heerlijke hapje en drankjes. De boot was beneden omgebouwd tot bar/keuken met 3 grote kasten om het voedsel warm te houden. Om 21.00 uur legde we weer aan en kon ik eindelijk na 13 ½ uur werken naar huis. Thuis was ik zo moe dat ik gelijk ging slapen.

Donderdag ging de Fishing Trip dus daar moest ik het een en ander voorbereiden en ik moest mijn kaartje voor Ilse de Lange nog kopen. Overigens heb ik deze dag een nog lekkerdere pizza op namelijk Beef. Die was echt verrukkelijk. Maar terug naar de fishing trip. Dit was voor het eerst dat er niks gevangen werd. We hebben wel wilde dolfijnen gezien dus de meeste waren toch tevreden. Bij onze fishing gaat het toch meer om de gezelligheid. Kwam ik om een uur of 7 ’s avond thuis bleken er problemen te zijn met mijn huisvesting. De eigenaar is een maand geleden overleden en die blijkt schulden te hebben. Er zijn dus allemaal schuldeisers waaronder ook alle stagiaire die in het Lido blijven want er zijn ook problemen met onze borg. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt want de eigenaren van de gebouwen zitten er nu in en die verzorgen ons goed misschien zelf wel beter dan die vorige mensen.

Vrijdag het einde van de week kwam in zicht. Het was een beetje een saaie dag want de snorkel was geannuleerd en er kwamen geen klanten. Heb je de hele dag bijna niks te doen en krijg je vlak voor sluiting nog even twee betalingen van ongeveer 600 gulden te verwerken. Snel afgehandeld en opgeborgen want na mijn werk had afgesproken om wat te gaan drinken bij Wet ’n Wild met Alejandra van Royal Resort. Dat was nog even gezellig. Lekker een cheeseburger gegeten op het strand terwijl de zon onderging. Weer thuis was iedereen wel relaxed en moe dus hebben we bij het zwembad nog even Malagscar 2 gekeken en daarna ben ik de week uitgedoken. Die duik had ik echt even nodig. In één keer vielen er 50 werkuren van mijn af.

Dit was zo’n beetje week 8 van mijn verblijf op Curaçao. Deze week geen bekende of bekende Nederlanders gezien maar in week 9 zie ik sowieso Ilse de Lange. Verder staat er in week 9 weer veel werk te wachten. Ik geef zelf mijn vrije maandag op. Maar ik ga ook nog leuke dingen doen zoals naar de bioscoop Fast and Furious 4 en donderdag het concert van Ilse de lang dus weer genoeg om naar uit te kijken.

xxx,
Nicole

  • 06 April 2009 - 09:08

    Mama:

    nu ook al maak je lange week je blijft het leuk vinden zo te lezen. en er komen nog meer leuke dagen aan gezellig naar ilse de lange en dan vanaf 9 april nog meer evenementen toe maar en hopelijk mag je blijven zitten waar je zit in lido tot je volgende stuk maar weer
    groetjes xxx

  • 06 April 2009 - 14:18

    Michiel Ten Hove:

    :) dat is nog eens werken he......Gelukkig kan je in Nederland kiezen voor een 36 urige werkweek...veel plezier nog!

  • 07 April 2009 - 14:10

    Oma:

    hallo mokkeltje
    je berichten gelezen
    wat heb je het daar slecht ook weer een foto
    op de ijskast zo zie ik je steeds en mis ik je niet zo ik hoor alles van mama er is een pakketje onderweg voor de pasen groetjes en oppassen doei xxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    zo genoeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 08 Jan. 2009
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 37642

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 13 Juni 2016

Costa Rica & USA Adventure

30 Augustus 2010 - 28 Maart 2011

Backpacktrip

06 Februari 2009 - 27 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: